pühapäev, 21. oktoober 2018

Esimene nädal hispaanias

14 oktoober.

Reis algas sõiduga Tallinna, sealt lendasime lennukiga Amsterdami ja sealt ümberistumisega Malagasse. Lennud sujusid mugavalt. Malagast sõitsime bussiga Cordobasse kus järgmised 4 nädalat elame. Cordobas esimene õhtu sõime ja läksime magama.

15 oktoober.

Esimene päev Cordobas venis, pidime ootama kuni saime minna oma ettevõtet külastama, teised said käidud kuid minu käik ettevõttesse lükkus järgmisesse päeva.

16 oktoober.

Teisipäev, lõpuks sain käia oma ettevõtet külastamas. Olin väga üllatunud, koht kus edaspidi praktikat läbi viima hakkan on väga ilus ja suur koht. Restorani nimeks on Bandolero, mis on vahemere köögiga restoran. Restoran asub täpselt vanalinnas turismikeskuses, selle vastas on suur katedraal.

17 oktoober.

Esimene päev köögis, tegin tutvust kokkade ja peakokaga. Peakokas on Javier, 25 aastane, tore ja konkreetne. Tema hüüdnimeks köögis on Javi. Ta näitas mulle kus, mis on ja siis asusin tööle, alguses lihtsamate töödega ja hiljem sain kätt proovida juba tõsisemate roogadega.

18 oktoober.

Javier andis mu Gonzalo käsutusse. Gonzalo on Javieri abikokk. Javi mainis et Cordobas pole paremat abikokka kui Gonzalo ja tõesti, ta oli hea. Ta õpetas mulle erinevad ettevalmistus võtteid, uusi tehnikaid toiduainete eeltöötlemisel, selgitas tehnika kohta köögis. Gonzalo on noor ja hakkaja kokk kelle käpa all oli hea tööd teha.

19 oktoober

Reedene päev, päev enne nädalavahetust. Läksin tööle hea tujuga nagu alati. Täna määras Javi mu Rafa käsutusse. Rafa näitas ja selgitas kõike lao ja külmkappide kohta. Näitas kuidas kaupa vastu võtta ja kus mis käib. Hiljem tegime köögis suurpuhastust ja sellega mu päev lõppes.